Bezpieczeństwo Instalacje przemysłowe 

Rejestrator czasu pracy – pilnuje porządku w Twojej firmie

Do czego służy zegar czasu pracy?

Niezbędnym elementem każdego systemu ewidencji godzin pracy jest rejestrator czasu pracy. Przyrząd ten pozwala na zapis w pamięci systemu informacji na temat godzin spędzonych w pracy przez każdego pracownika, jak również czas pobytu gości. Zegar czasu pracy jest zintegrowany z czytnikami oraz z oprogramowaniem. Dzięki coraz nowocześniejszym technologiom, rejestracja czasu pracy jest nieskomplikowana i bardziej niezawodna.

Zegar czasu pracy – to się naprawdę przydaje

Podstawową korzyścią którą przynosi rejestrator czasu pracy jest podniesienie efektywności pracowników. RCP to rozwiązanie przede wszystkim niezastąpione w firmach, w których zatrudnionych jest wiele osób, przez co bezpośredni nadzórpojedynczego pracownika jest utrudniony. Co istotne rzetelna ewidencja czasu pracy pomaga w uniknięciu pomyłek i stanowi niepodważalny dowód na przepracowane godziny. Systemy RCP mogą być zintegrowane z systemami kontroli dostępu, które przy użyciu danych biometrycznych (takich jak linie papilarne) lub kodów dostępu uniemożliwiają wejście osobom niepożądanym, przez co gwarantują bezpieczeństwo.

Powiązane wpisy