Promocja, marketing, reklama Usługi Witryny internetowe 

Private blog network, czyli PBN – do czego służy?

Żeby odbiorca odkrył twoją działalność musisz nie tylko mieć stronę firmową, lecz również postarać się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego ważna jest treść strony i to czy regularnie pojawiają się na niej kolejne wyczerpujące i przydatne dla klienta artykuły. Ale nie wolno również pominąć tzw. link buildingu, innymi słowy pozyskiwania linków prowadzących do strony. Jedną ze strategii link buildingowych jest wykorzystanie PBN – prywatnej sieci portali. Private blog network – łatwe pozyskiwanie dużej liczby zdywersyfikowanych linków przychodzacych PBNy są prywatne, dlatego że są zakładane i kierowane…

Czytaj więcej
Nasze porady Promocja, marketing, reklama 

Klątwa wiedzy i inne błędy poznawcze, których należy unikać podczas tworzenia treści

Wbrew temu, co mogłoby nam się wydawać, błędy w rozumowaniu i postrzeganiu rzeczywistości zdarzają się każdemu z nas. Niektóre z nich – np. klątwa wiedzy – wpływają na jakość i skuteczność tworzonych treści. Czym właściwie jest klątwa wiedzy, jakie szkody może przynieść i jak się przed nią bronić? Błędy poznawcze – co to takiego? Błędy poznawcze to wzorce nieracjonalnego postrzegania rzeczywistości, które występują praktycznie u każdego człowieka, a które wpływają na jego sposób rozumowania, zachowanie i emocje. O istnieniu błędów w postrzeganiu świata wiemy już od dawna. Jeszcze w XVII…

Czytaj więcej
Promocja, marketing, reklama 

Inbound marketing kontra outbound marketing – które działania marketingowe wybrać lub jak je połączyć?

Działania marketingowe można sklasyfikować jako inbound marketing (marketing przychodzący) lub outbound marketing (marketing wychodzący). Sprawdź, czym różnią się te dwie strategie, kto i kiedy powinien je stosować, a także – czy można je ze sobą łączyć. Co to jest inbound marketing? Inbound marketing (marketing przychodzący) to działania marketingowe prowadzone w taki sposób, że to odbiorca z własnej woli trafia na materiały będące przekazem reklamowym. Mogą to być artykuły poradnikowe, podcasty, ebooki, a nawet strona internetowa, która wyświetla się najwyżej w wynikach wyszukiwania po wpisaniu odpowiedniego słowa kluczowego. Odbiorca korzysta z…

Czytaj więcej
Promocja, marketing, reklama Usługi Witryny internetowe 

Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Gdy posiadasz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, żeby wyświetlała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że współcześnie widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak wobec tego znaleźć rzetelną firmę SEO? Zalecamy wsłuchać się w wskazówki specjalistów. Google doradza, jak znaleźć rzetelną agencję SEO Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor SEO, czyli działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod…

Czytaj więcej
Promocja, marketing, reklama 

SEO copywriting – definicja, zasady i wyznaczniki tekstów przyjaznych nie tylko dla Google, ale też dla użytkowników

Kiedyś treści na stronie internetowej miały znacznie mniejsze znaczenie dla Google. Dzisiaj jednak sprawa wygląda zupełnie inaczej – dobry content stał się niezwykle istotny. Tworzeniem tekstów zoptymalizowanych pod wyszukiwarki internetowe zajmuje się SEO copywriter. Jakie zasady go obowiązują i jak stworzyć tekst, który docenią zarówno roboty, jak i użytkownicy? SEO copywriting – co to jest? SEO copywriting to tworzenie tekstów zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarek internetowych. Są to przede wszystkim treści dla sklepów internetowych i na strony usługowe, ale nie tylko. Portale informacyjne, popularne blogi czy serwisy z przepisami również walczą…

Czytaj więcej
Promocja, marketing, reklama Usługi 

Powody dla których warto wykorzystać zdjęcia sferyczne na Facebooku

Sferyczne zdjęcia panoramiczne to niezmiernie atrakcyjna i stosunkowo nowa forma przedstawiania wnętrz firm i lokali gastronomicznych. Zazwyczaj widzimy je wędrując po wizytówkach Google Moja Firma oraz Google Street View, ale także natrafiamy na nie na najsłynniejszym portalu społecznościowym – na Facebooku. Pozwala on na opublikowanie na profilu firmy takiej interaktywnej fotografii. Jak więc możesz zastosować panoramy sferyczne do popularyzacji Twojej firmy na Facebooku? Wskazówki przedstawiamy w dalszej części tekstu. Jak działają zdjęcia 360 stopni na Facebooka? Zdjęcia 360 stopni to sferyczne zdjęcie panoramiczne, które jesteśmy w stanie oglądać pod różnymi…

Czytaj więcej
Promocja, marketing, reklama 

Personalizacja contentu – co i jak personalizować? Przykłady dobrych praktyk

Co łączy Netflix, Amazon i Spotify? Na pewno fakt, że te marki wykorzystują personalizację, aby maksymalnie przyciągnąć uwagę i zaangażować swoich użytkowników. Bez względu na wielkość firmy czy liczbę produktów w asortymencie, warto w strategii content marketingowej wziąć pod uwagę – poza innymi technikami i metodami – również pomysły na personalizację. Co to jest personalizacja? Najprostsza definicja, pochodząca z internetowego wydania słownika PWN, podaje, że personalizacja to nadanie czemuś charakteru osobistego. Personalizacja występuje w różnych dziedzinach naszego życia i wielu branżach. Personalizacja dokumentu to czynność, której skutkiem jest trwałe naniesienie…

Czytaj więcej
Promocja, marketing, reklama 

Gadżety firmowe z własnym nadrukiem – szeroka gama możliwości

Gadżety firmowe to nie są już niewielkie, zbędne prezenty rozdawane w czasie konferencji bądź targów. Dzięki szerokiej ofercie dostępnej na rynku, stały się one w dzisiejszych czasach praktycznym narzędziem marketingowym. Na jakie gadżety firmowe można nanieść logo? Gadżety reklamowe dla firm mają ogromną siłę promocyjną. Z uwagi wielu nowoczesnych metod druku, logo firmy można umieścić nie tylko na koszulkach czy materiałowych torbach na zakupy, ale także na gadżetach elektronicznych, np. nośnikach pamięci USB. Gadżety firmowe to zazwyczaj przedmioty powszechnie używane w pracy oraz życiu powszednim – to dodatkowa powierzchnia na…

Czytaj więcej
Promocja, marketing, reklama 

Koszulki reklamowe – trwała i praktyczna reklama na odzieży

Personalizowane koszulki to nie tylko kapitalna forma reklamy firmy, ale również fajny pomysł na prezent. Jak można wykorzystać podkoszulki z nadrukiem? Jakich technologii nadruku używa się współcześnie do tworzenia tego rodzaju t-shirtów? Personalizowane koszulki jako element reklamy i nie tylko Podkoszulki są codziennie wykorzystywane w reklamie – służą do promocji przedsiębiorstw, świadczonych usług i szkoleń. Koszulka z oryginalnym tekstem może być ofiarowywana partycypantom targów edukacyjnych lub eventów muzycznych. Firmowe logo nadrukowane na podkoszulkę jest czytelne i w kilka sekund przyciąga uwagę ewentualnych odbiorców. T-shirty z nadrukiem mogą również służyć integracji…

Czytaj więcej
Promocja, marketing, reklama Zakupy 

Co zamówisz w hurtowni odzieży reklamowej i gadżetów?

Żadna firma w XIX wieku nie poradzi sobie bez promocji. Obecnie reklama przybiera rozmaite formaty: rozpowszechnia się ją na portalach społecznościowych i ogólnie w internecie, oraz w magazynach. Ale nadal nie porzuca się standardowych nośników reklamy, m.in. wizytówek lub plakatów. Wykorzystuje się także jeszcze jeden rodzaj działań reklamowych, który potencjalni odbiorcy niezwykle uwielbiają – promocję poprzez gadżety reklamowe. Gadżety reklamowe – wiele z nich warto mieć zawsze w pogotowiu Przyszli partnerzy oraz konsumenci doceniają wszelkiego rodzaju gadżety, bo (w odróżnieniu do pozostałych form promocji) są one materialną rzeczą, która niejednokrotnie…

Czytaj więcej