Promocja, marketing, reklama 

Kampania Google Ads krok po kroku

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, w jaki sposób rozwinąć swój biznes i dotrzeć do nowych potencjalnych klientów w internecie. Często dobrym rozwiązaniem wydaje się być kampania AdWords. Szczególnie, jeśli konkurencja już z niej korzysta i ciągle wyświetla się nad naszą stroną w Google. Jednak uwaga! Zbyt pochopnie skonfigurowana kampania AdWords może okazać się jedynie studnią bez dna, która pochłania budżet i nie daje nic w zamian. Dlatego też przygotowaliśmy poradnik dla początkujących reklamodawców – jak zacząć swoją pierwszą kampanię Google AdWords Ads i o czym pamiętać, aby zapewnić sobie efektywną reklamę…

Czytaj więcej
Promocja, marketing, reklama 

Pozycjonowanie marki – poradnik

W kontekście marketingu internetowego pozycjonowanie kojarzy się głównie z SEO, czyli promowaniem stron przez wyszukiwarkę Google na podstawie wybranych słów kluczowych. Podobne działania optymalizacyjne prowadzi się w celu wykreowania i poprawy pozycji marki, a także przyciągnięcia klientów i wyprzedzenia konkurencji. Składają się na nią nie tylko logo, ale również wartości, filozofia czy strategia komunikacyjna skierowana do konkretnej grupy docelowej. Na czym polega pozycjonowanie marki i dlaczego jest tak istotne? O tym w dzisiejszym artykule. Co to jest pozycjonowanie marki? To nic innego, jak proces kształtowania świadomości konsumentów w stosunku do…

Czytaj więcej
Promocja, marketing, reklama 

Kampanie Google Ads

Co to jest Google Ads (AdWords)? Google Ads to system reklamowy, który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google oraz bannery i reklamy tekstowe na stronach sieci reklamowej Google, rozliczane na zasadzie CPC (ang. Cost Per Click) oraz CPM (ang. Cost Per Mille). Formy reklamy Google Ads (Adwords) Kampania Google Ads, to forma marketingu w wyszukiwarkach, która umożliwia wyświetlanie w wynikach wyszukiwania krótkich tekstów reklamowych, na podstawie wybranych przez reklamodawcę słów kluczowych i linkowanie tych reklam do wskazanych stron internetowych. Reklamodawca płaci, gdy reklama Google Ads zostanie kliknięta przez użytkownika…

Czytaj więcej
Promocja, marketing, reklama 

Cennik pozycjonowania stron

Poznaj koszty usług SEO Koszt pozycjonowania strony internetowej uwarunkowany jest przede wszystkim zakresem działań SEO oraz konkurencyjnością Twojej branży. Dla niszowej i lokalnej firmy podstawowe działania SEO mogą być prowadzone w bardzo małej kwocie. W przypadku bardziej konkurencyjnej branży, cena za pozycjonowanie wynosi od ok. 1000 zł do 3000 zł netto miesięcznie. Powyżej 3 tys. zł oferujemy dedykowane rozwiązania z myślą o dużych serwisach i sklepach internetowych. Decydując się na usługę pozycjonowania w naszej agencji, możesz wybrać jeden z dwóch głównych modeli rozliczenia – w zależności od Twoich celów biznesowych…

Czytaj więcej
Promocja, marketing, reklama Usługi Witryny internetowe 

Private blog network, czyli PBN – do czego służy?

Żeby odbiorca odkrył twoją działalność musisz nie tylko mieć stronę firmową, lecz również postarać się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego ważna jest treść strony i to czy regularnie pojawiają się na niej kolejne wyczerpujące i przydatne dla klienta artykuły. Ale nie wolno również pominąć tzw. link buildingu, innymi słowy pozyskiwania linków prowadzących do strony. Jedną ze strategii link buildingowych jest wykorzystanie PBN – prywatnej sieci portali. Private blog network – łatwe pozyskiwanie dużej liczby zdywersyfikowanych linków przychodzacych PBNy są prywatne, dlatego że są zakładane i kierowane…

Czytaj więcej
Nasze porady Promocja, marketing, reklama 

Klątwa wiedzy i inne błędy poznawcze, których należy unikać podczas tworzenia treści

Wbrew temu, co mogłoby nam się wydawać, błędy w rozumowaniu i postrzeganiu rzeczywistości zdarzają się każdemu z nas. Niektóre z nich – np. klątwa wiedzy – wpływają na jakość i skuteczność tworzonych treści. Czym właściwie jest klątwa wiedzy, jakie szkody może przynieść i jak się przed nią bronić? Błędy poznawcze – co to takiego? Błędy poznawcze to wzorce nieracjonalnego postrzegania rzeczywistości, które występują praktycznie u każdego człowieka, a które wpływają na jego sposób rozumowania, zachowanie i emocje. O istnieniu błędów w postrzeganiu świata wiemy już od dawna. Jeszcze w XVII…

Czytaj więcej
Promocja, marketing, reklama 

Inbound marketing kontra outbound marketing – które działania marketingowe wybrać lub jak je połączyć?

Działania marketingowe można sklasyfikować jako inbound marketing (marketing przychodzący) lub outbound marketing (marketing wychodzący). Sprawdź, czym różnią się te dwie strategie, kto i kiedy powinien je stosować, a także – czy można je ze sobą łączyć. Co to jest inbound marketing? Inbound marketing (marketing przychodzący) to działania marketingowe prowadzone w taki sposób, że to odbiorca z własnej woli trafia na materiały będące przekazem reklamowym. Mogą to być artykuły poradnikowe, podcasty, ebooki, a nawet strona internetowa, która wyświetla się najwyżej w wynikach wyszukiwania po wpisaniu odpowiedniego słowa kluczowego. Odbiorca korzysta z…

Czytaj więcej
Promocja, marketing, reklama Usługi Witryny internetowe 

Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Gdy posiadasz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, żeby wyświetlała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że współcześnie widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak wobec tego znaleźć rzetelną firmę SEO? Zalecamy wsłuchać się w wskazówki specjalistów. Google doradza, jak znaleźć rzetelną agencję SEO Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor SEO, czyli działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod…

Czytaj więcej
Promocja, marketing, reklama 

SEO copywriting – definicja, zasady i wyznaczniki tekstów przyjaznych nie tylko dla Google, ale też dla użytkowników

Kiedyś treści na stronie internetowej miały znacznie mniejsze znaczenie dla Google. Dzisiaj jednak sprawa wygląda zupełnie inaczej – dobry content stał się niezwykle istotny. Tworzeniem tekstów zoptymalizowanych pod wyszukiwarki internetowe zajmuje się SEO copywriter. Jakie zasady go obowiązują i jak stworzyć tekst, który docenią zarówno roboty, jak i użytkownicy? SEO copywriting – co to jest? SEO copywriting to tworzenie tekstów zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarek internetowych. Są to przede wszystkim treści dla sklepów internetowych i na strony usługowe, ale nie tylko. Portale informacyjne, popularne blogi czy serwisy z przepisami również walczą…

Czytaj więcej
Promocja, marketing, reklama Usługi 

Powody dla których warto wykorzystać zdjęcia sferyczne na Facebooku

Sferyczne zdjęcia panoramiczne to niezmiernie atrakcyjna i stosunkowo nowa forma przedstawiania wnętrz firm i lokali gastronomicznych. Zazwyczaj widzimy je wędrując po wizytówkach Google Moja Firma oraz Google Street View, ale także natrafiamy na nie na najsłynniejszym portalu społecznościowym – na Facebooku. Pozwala on na opublikowanie na profilu firmy takiej interaktywnej fotografii. Jak więc możesz zastosować panoramy sferyczne do popularyzacji Twojej firmy na Facebooku? Wskazówki przedstawiamy w dalszej części tekstu. Jak działają zdjęcia 360 stopni na Facebooka? Zdjęcia 360 stopni to sferyczne zdjęcie panoramiczne, które jesteśmy w stanie oglądać pod różnymi…

Czytaj więcej