Promocja, marketing, reklama 

Co zyskamy dzięki publikacji raportu danych pozafinansowych?

Uzyskaj więcej informacji o rapocie danych pozafinansowych

Raporty danych pozafinansowych są coraz chętniej tworzone przez różne firmy. Na ich opracowanie najchętniej decydują się wiodące marki – państwowe koncerny lub międzynarodowe firmy, jednak docenia się je także w nieco pomniejszych spółkach. Najpopularniejszym typem raportu danych pozafinansowych jest CSR, a więc raport odpowiedzialności społecznej. Z informacji, jakie w nim znajdziemy możemy dowiedzieć się na przykład jakie są proporcje płci w radach nadzorczych, jak istotna jest dla firmy przyroda oraz w jakie kampanie charytatywne się angażuje. Czemu zatem warto opracować raport danych pozafinansowych? O jakich rzeczach wiedzieć przy jego publikacji, aby dał spodziewane skutki?

Zyski z opublikowania raportu danych pozafinansowych

Na raport danych pozafinansowych warto postawić przede wszystkim z uwagi na wizerunek korporacji. Publikując raport CSR tworzymy image firmy zaangażowanej, a to wpływa zarówno na zwiększenie ilości kontrahentów, jak i brak trudności z otrzymaniem późniejszych kredytów. Raport danych pozafinansowych również pozwala na zbudowanie więzi z miejscowymi społecznościami i władzami, a to okazuje się bardzo ważne dla każdej firmy – tak lokalnych przedsiębiorstw, jak i międzynarodowych holdingów.

Przystępny raport danych pozafinansowych

Opracowanie raportu danych pozafinansowych przyniesie oczekiwane skutki tylko wtedy, gdy jego dane opublikujemy w przystępnej estetycznie formule. Z tego powodu po przygotowaniu danych, dobrze powierzyć przygotowanie publikacji raportu doświadczonej firmie graficznej. Dzięki temu potencjalni klienci szybko znajdą wszystkie dane, a to w ogromnej mierze wpływa na ich opinie o marce. Nie zapominajmy również, iż raport danych pozafinansowych jest częścią strategii kształtowania wizerunku marki – musi zatem nawiązywać do publikowanych przez nią materiałów reklamowych.

Nasze dane kontaktowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]

Powiązane wpisy