Promocja, marketing, reklama 

Drukarnia

Choć w początkowej fazie rozwoju internetu wielu wieszczyło koniec zakładów drukarskich, zapotrzebowanie na wykonywane przez nie materiały wcale się nie zmniejsza. Inne są co prawda sposoby druku, ale urządzenia używane w drukarniach i tak wykazują znacznie więcej funkcji, niż komputerowe drukarki. Jakiego rodzaju jednak zamówienia przyjmują z największą częstotliwością? Kto składa się na największą grupę korzystających z ich oferty?

Materiały promocyjne w drukarni

Z uwagi na szybki wzrost sektora marketingowego, rzecz jasna publikacje promocyjne stanowią podstawowe źródło utrzymania przedsiębiorstw drukarskich. Są to zarówno tradycyjne ulotki, jak i duże plakaty lub gazetki przedstawiające produkty i usługi. Współczesne maszyny sprawiają ponadto, że drukarnia potrafi przenieść wzory na takie gadżety, jak kubki lub otwieracze do napojów.

Drukarnia a zlecenia od gazet

Mimo że coraz częściej szukamy treści w internecie, to obroty papierowej prasy tylko niewiele się zmniejszyły. Przez użycie innowacyjnych urządzeń, drukarnia jest w stanie zamówienia od wydawców realizować o wiele łatwiej niż kiedyś – zbędna okazuje się między innymi żmudna praca zecera.

Drukarnia a usługi indywidualne

Ogromna większość drukarni przyjmuje zamówienia również od zwykłych klientów. Chodzi tu przede wszystkim o materiały wielkoformatowe, które chętnie zlecają studenci ze szkół artystycznych. W drukarni mamy szansę zamówić też wywoływanie zdjęć cyfrowych i wiele rozmaitych usług – a każdą z nich po kosztach kilkakrotnie niższych, niż dawniej.

Powiązane wpisy