Koszulki reklamowe – trwała i praktyczna reklama na odzieży
Personalizowane koszulki to nie tylko kapitalna forma reklamy firmy, ale również fajny pomysł na prezent. Jak można wykorzystać podkoszulki z nadrukiem? Jakich technologii nadruku używa się współcześnie do tworzenia tego rodzaju t-shirtów?
Personalizowane koszulki jako element reklamy i nie tylko
Podkoszulki są codziennie wykorzystywane w reklamie – służą do promocji przedsiębiorstw, świadczonych usług i szkoleń. Koszulka z oryginalnym tekstem może być ofiarowywana partycypantom targów edukacyjnych lub eventów muzycznych. Firmowe logo nadrukowane na podkoszulkę jest czytelne i w kilka sekund przyciąga uwagę ewentualnych odbiorców. T-shirty z nadrukiem mogą również służyć integracji pracowników urzędu, np. jako część wspólnej identyfikacji nakładany w trakcie eventów bądź wyjazdów firmowych. Ponadto koszulki ze spersonalizowanych nadrukiem można użyć do celów innych niż reklama – to interesujący pomysł na podarunek, między innymi z okazji wieczoru kawalerskiego, dnia imienin czy Dnia Matki. Impreza w gronie przyjaciół i rodziny zyska całkiem inny wymiar, jeśli wszyscy obecni założą t-shirty z pomysłowym nadrukiem.
Metody nadruku na koszulkach reklamowych – czy są wytrzymałe?
Koszulki reklamowe powstają dzięki zastosowaniu uznanych technik druku. Przede wszystkim jest nim sitodruk, innymi słowy metoda, w której każdy kolor wzoru jest odzwierciedlony odrębnie na siatce, na przykład z włókien albo metalowej. Później specjalna farba przeznaczona do tekstyliów jest przetłaczana przez tę sztancę. Powstające w ten sposób grafiki lub teksty wyróżniają się niesłychaną trwałością – koszulki można prać dziesiątki razy bez obaw o zniszczenie nadruku. Sitodruk pozwala na zastosowanie praktycznie dowolnego koloru, a także uzyskanie przyciągających uwagę efektów, m.in. gradientów, a dodatkowo opłaca się szczególnie przy znacznych nakładach. Do wytwarzania gadżetów reklamowych korzysta się także z transferu cyfrowego, termodruku, tampodruku oraz folii flock. Termotransfer nadaje się do małych druków – również jednego egzemplarza! Technika ta polega na wgrzaniu w materiał folii flock bądź flex. Ta metoda także wyróżnia się dużą wytrzymałością.