Promocja, marketing, reklama 

Projektowanie ulotek

Prowadzisz kampanię reklamową swojej firmy i postanowiłeś wykorzystać do tego ulotkę. Nieduża powierzchnia , której zaletą jest możliwość indywidualnego dotarcia do odbiorcy, aby dawała pozytywne wyniki musi być zmyślnie zaprojektowana i wykonana. Wszystko zależy od tego do jakiego grona ma dotrzeć. W przypadku tego typu reklamy, każdy szczegół jest ważny. Warto zachować zdrowy rozsądek i nie przesadzić z ilością treści, bo może to znacznie wpłynąć na klarowność przekazu. Z kolei zbyt nieprecyzyjna i uboga w treść ulotka, również nie jest dobrym rozwiązaniem. Najważniejsze to znaleźć złoty środek..

Projektowanie ulotek to wyzwanie zarówno dla grafika, jak i osoby odpowiedzialnej za treść

Z pozoru nieważny szczegół jak wybór materiału, na którym będziemy drukować naszą ulotkę, jest jednym z bazowych elementów. Możemy wybierać pośród wielu rodzajów papieru od matowego po połyskliwy, jednak nasza decyzja powinna być podjęta w oparciu o to kim są nasi klienci. Producent okien powinien w swoich ulotkach pokazać, że jego produkt jest bezpieczny i trwały, toteż sama ulotka powinna być wydrukowana na wysokiej jakości papierze kredowym, z kolei oryginalna artystyczna knajpa może użyć papieru z odzysku. Jako przedsiębiorca powinieneś spróbować postawić się na miejscu swoich klientów i przemyśleć, czego oczekują przy wyborze Twojego produktu. To dobry wyznacznik dla tego, jak powinna wyglądać Twoja ulotka.

Nie bój się eksperymentów przy projektowaniu ulotek

Wiedząc, że Twoja ulotka trafi do czyichś rąk, powinieneś sprawić by została tam dłużej niż kilka sekund. Nie warto przecież wydawać pieniędzy po to by cały nakład Twojej pracy wylądował w koszu. Dlatego, postaraj się znaleźć jakąś unikatową cechę dla swojej ulotki. Ciekawy detal, który przykuje, któryś ze zmysłów. Możliwości są nieograniczone! Możesz wytłoczyć swoje logo na ulotce, tak aby było wyczuwalne pod palcami, możesz także rozprowadzać ulotki perfumowane. Najważniejszy jednak jest projekt graficzny ulotki, który powinien przykuwać uwagę, ciekawić, ale nie być narzucający się i męczący.

Powiązane wpisy