Agencja reklamowa – jak pomoże wypromować Twój biznes?
Skorzystaj z porad specjalistów z agencji PR Kraków
Działania marketingowe powinny być istotnym elementem budowania rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się dystrybucją, produkcją czy świadczeniem usług. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa mają finanse na organizację i opłacanie swoich działów ds. marketingu, jednakże mniejsze firmy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, najczęściej poszukują wsparcia u agencji reklamowych.
Co warto powierzyć agencji marketingowej?
Agencja reklamowa to grupa twórczych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności przydatnych w marketingu. Poprzez zatrudnianie zawodowców doskonale orientujących się zarówno w zakresie kampanii reklamowych w sieci (animacje i filmy viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (również DTP), agencja reklamowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Nowe marki mogą liczyć na stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i projektami akcydensów (papier firmowy, wizytówki oraz koperty), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, iż będzie ono odpowiednio użyte podczas tworzenia materiałów reklamowych – plakatów, stoisk targowych, billboardów czy folderów. Agencja reklamowa pomoże także stworzyć interesujące, unikalne teksty na stronę internetową zamawiającego, jak również zaplanuje schemat komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem mediów społecznościowych, jak np. Facebook, Twitter i Instagram.
Do których podmiotów kierowana jest oferta agencji reklamowej?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są głównie do przedsiębiorstw, które nie mają swojego działu promocji. Nie znaczy to jednak, że to wyłączny model współpracy. Działanie agencji często polega na wsparciu istniejącego już w firmie działu ds. reklamy i marketingu. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu targów, konferencji lub spotkań z klientami wymagających na ogół drobiazgowego planowania, takie obowiązki można zlecić agencji reklamowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspomagające budowę zżytego ze sobą oraz kompetentnego teamu pracowników – wystarczy powierzyć jej zorganizowanie wyjazdu integracyjnego lub przygotowanie programu szkoleń. Na rynku działają setki agencji reklamowych, warto jednak decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do jak największego grona wykwalifikowanych ekspertów. Pozwala to na przekazanie wszelkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencji, a co za tym idzie – większy nadzór nad wizerunkiem firmy oraz spójnością kampanii.
Nasze dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]