Co mówi certyfikat Google Partner o agencji SEO?
Google Partner - z aktualną ofertą zapoznasz się na seo4.net
Google AdWords jest wymieniany wśród najskuteczniejszych technik pozwalających na reklamę w internecie. Opiera się na proponowaniu użytkownikom płatnych linków o treści dopasowanej do danego wyszukiwania i może podnieść sprzedaż nawet o ponad połowę, o ile kampania AdWords zostanie odpowiednio poprowadzona. Na przekór temu, co sądzi część z nas, opracowanie wydajnej strategii AdWords to sprawa dla sprawdzonych specjalistów i bez odpowiednich umiejętności okaże się prawie niemożliwe. Dobrze zatem powierzyć to sprawdzonej agencji SEO. Jak ją znaleźć? Nie jest to trudne – wystarczy jedynie dowiedzieć się, czy dana firma zdobyła tytuł Google Partner.
Tytuł Google Partner
Google Partner to system, jaki internetowy gigant przygotował, by zagwarantować klientom korzystającym z AdWords profesjonalną obsługę. Opiera się on na przyznaniu agencjom reklamowym specjalnych wskazówek, z którymi mogą one stworzyć efektywne strategie dla swoich klientów. Żeby firma uzyskała certyfikat Google Partner, jej współpracownicy powinni posiadać certyfikaty Google AdWords, a ona sama musi wykazać biegłość w kierowaniu funduszami AdWords. Google przyznaje certyfikat Google Partner firmie SEO jedynie po drobiazgowym jej sprawdzeniu. Co jednak oznacza on dla zamawiających?
Firmy SEO z tytułem Google Partner
Certyfikat Google Partner mówi o tym, że pracownicy wybranej agencji mają umiejętności, które umożliwiają wybór najlepszych metod w trakcie zarządzania kampanią. Dzięki Google Partner otrzymujemy również pewność, iż agencja, którą wybierzemy, ma dostęp do wszystkich nowości wprowadzanych przez sieciowego giganta, a jej specjaliści biorą udział we wszystkich szkoleniach prowadzonych przez Google, jak również mogą korzystać z jego wsparcia technicznego.
Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]