Promocja, marketing, reklama Usługi Witryny internetowe 

Google podpowiada, jakie są cechy dobrej firmy SEO

Na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow przeczytasz odpowiedź na pytanie, jak wybrać agencję SEO.

Gdy posiadasz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, żeby wyświetlała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że współcześnie widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak wobec tego znaleźć rzetelną firmę SEO? Zalecamy wsłuchać się w wskazówki specjalistów.

Google doradza, jak znaleźć rzetelną agencję SEO

Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor SEO, czyli działań, których celem jest optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i bezustannie rozkwita zasadniczo wyłącznie za dzięki Google. Pomimo istnienia innych alternatyw, jak przykładowo Yahoo, Yandex bądź Bing, nadal najistotniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje zaistnieć w internecie, powinien zapracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest silna, zazwyczaj jest to skomplikowane bez wsparcia speców z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest nowością, i zamieściło krótki kurs, jak zatrudnić solidną firmę SEO.

Najistotniejsze cechy solidnej firmy SEO

Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło 10-letnim stażem, punkt po punkcie objaśnia, jak rozpoznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od drobiazgowego audytu strony,
  • umiejętność estymacji budżetu i czasu koniecznego do zakończenia planowanych działań,
  • udzielenie witrynie opieki technicznej i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych działań, przykładowo poprzez stały dostęp do statystyk strony oraz cykliczne raporty,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na pojedyncze frazy.

Pracownica firmy Google zaznacza także, iż solidna firma SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, w wielu przypadkach dającą dostrzegalne rezultaty zwykle po paru miesiącach pracy.

Powiązane wpisy