Jakie dane powinien zawierać papier firmowy?
Czym jest papier firmowy?
Papier firmowy służy do korespondencji z klientami oraz do wystawiania rachunków lub faktur. Jeśli jest źle zaprojektowany, staje się nie wyróżniającą się białą kartką z nadrukowanym logo firmy. Można zyskać szereg korzyści, dzięki zadbaniu o jego atrakcyjny wygląd.
Jak zaprojektować papier firmowy?
Rola informacyjna jest istotną funkcją papieru firmowego. Powinien on bowiem zawierać najważniejsze dane o przedsiębiorstwie, takie jak jego nazwa, numer telefonu, adres czy adres strony internetowej. Niezwykle ważną funkcją papieru firmowego jest oczywiście jego rola wizualna. Świadczy ona o dbałości przedsiębiorstwa o swój wizerunek, co stanowi ważny krok przy pozyskiwaniu zaufania klienta. Elementami, jakie powinno się w szczególności przemyśleć na etapie projektowania ulotek, są slogan, który może sprawić, że zostanie ona zapamiętana, a także logo oraz tło firmy. We właściwy sposób zaprojektowany, a przy tym funkcjonalny papier firmowy sprawia, że firma jest odbierania jako dobrze rozwijające się przedsiębiorstwo. Ponadto taki papier dostarcza niezbędnych danych o firmie, pełniąc jednocześnie rolę ulotki informacyjnej.