Promocja, marketing, reklama Usługi Witryny internetowe 

Kilka słów o pozycjonowaniu

pozycjonowanie

Pozycjonowanie – krótka definicja

Pozycjonowanie jest podnoszeniem pozycji strony w wynikach wyszukiwania na określone frazy, które wklepują w wyszukiwarkę, taką jak Google internauci.
Jest to wobec tego wyjątkowo skuteczna forma dotarcia do internautów poszukujących danej usługi, informacji, czy produktu. Wynika z tego, że pozycjonowanie jest zatem sposobem nienarzucającej się reklamy.

Jak dokonać wyboru słów kluczowych pod kątem pozycjonowania?

Wybór fraz do procesu pozycjonowania nazywa się keyword research. Taką analizę dokonuje się wykorzystując:

  • zalecenia klienta,
  • własną intuicję i praktykę,
  • złożone narzędzia SEO.

Przebieg procesu pozycjonowania

Prawidłowo prowadzona usługa pozycjonowania składa się z dwóch równoległych działań:

  1. Optymalizacja zawartości witryny
  2. Linkbuilding (czyli dostarczanie linków zwrotnych).

Sprawdzanie efektów procesu pozycjonowania

W zależności od celów pozycjonowania, możemy monitorować różne efekty pozycjonowania:

  1. wzrost pozycji dla fraz w wynikach wyszukiwania
  2. wzrost ruchu na stronie z bezpłatnych wyników wyszukiwania
  3. wzrost konwersji

Czy pozycjonowanie się opłaca?

Usługa pozycjonowania w dalszym ciągu jest bardzo korzystną formą reklamy. Jest to oczywiście usługa, na której efekty trzeba zapracować, jednakże efekty również są dość trwałe. To właśnie z tego względu zleceniodawcy wybierają wieloletnią współpracę z firmami SEO. Oczywiście pod warunkiem, że firmy SEO właściwie wykonują swoją pracę 🙂

Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

Powiązane wpisy