Kilka słów o pozycjonowaniu
Pozycjonowanie – krótka definicja
Pozycjonowanie jest podnoszeniem pozycji strony w wynikach wyszukiwania na określone frazy, które wklepują w wyszukiwarkę, taką jak Google internauci.
Jest to wobec tego wyjątkowo skuteczna forma dotarcia do internautów poszukujących danej usługi, informacji, czy produktu. Wynika z tego, że pozycjonowanie jest zatem sposobem nienarzucającej się reklamy.
Jak dokonać wyboru słów kluczowych pod kątem pozycjonowania?
Wybór fraz do procesu pozycjonowania nazywa się keyword research. Taką analizę dokonuje się wykorzystując:
- zalecenia klienta,
- własną intuicję i praktykę,
- złożone narzędzia SEO.
Przebieg procesu pozycjonowania
Prawidłowo prowadzona usługa pozycjonowania składa się z dwóch równoległych działań:
- Optymalizacja zawartości witryny
- Linkbuilding (czyli dostarczanie linków zwrotnych).
Sprawdzanie efektów procesu pozycjonowania
W zależności od celów pozycjonowania, możemy monitorować różne efekty pozycjonowania:
- wzrost pozycji dla fraz w wynikach wyszukiwania
- wzrost ruchu na stronie z bezpłatnych wyników wyszukiwania
- wzrost konwersji
Czy pozycjonowanie się opłaca?
Usługa pozycjonowania w dalszym ciągu jest bardzo korzystną formą reklamy. Jest to oczywiście usługa, na której efekty trzeba zapracować, jednakże efekty również są dość trwałe. To właśnie z tego względu zleceniodawcy wybierają wieloletnią współpracę z firmami SEO. Oczywiście pod warunkiem, że firmy SEO właściwie wykonują swoją pracę 🙂
Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]