Instalacje przemysłowe Usługi 

Łatwiejsza ewidencja czasu pracy

Ewidencja czasu pracy jest zarówno określonym prawem wymogiem każdej firmy, jak i rozwiązaniem, z którym będziemy mogli prawidłowo opłacić załogę. Podpisywana lista nieczęsto zdaje egzamin – zatrudnieni mogą wszak wpisywać nieprawdę, a w razie większych firm jest przyczyną naprawdę dużych trudności. Co zrobić, by ich uniknąć? Idealnym rozwiązaniem na pewno będą komputerowe systemy do ewidencji czasu pracy. Zapraszamy do przeczytania artykułu, w którym wymieniamy ich mocne strony i wykazujemy, iż sprawdzą się we wszystkich przedsiębiorstwach.

Elektroniczna ewidencja czasu pracy – zalety

Najistotniejszą zaletą elektronicznych systemów ewidencji czasy pracy jest na pewno funkcjonalność – kadra kierownicza nie musi spisywać danych z dokumentów, gdyż robi to za nich komputer. W dowolnym momencie możemy też uzyskać dostęp do ciekawych dla nas informacji i sprawdzić, jak ekipa wykonuje swoje obowiązki. Takie systemy ograniczają też ryzyko oszustwa – zwłaszcza, gdy wzbogacimy je o aparat fotograficzny. Ustrzeżemy się tak przypadków, kiedy za zatrudnionego melduje się inna osoba.

Jak działają systemy ewidencji czasu pracy?

Elektroniczna ewidencja czasu pracy jest możliwa dzięki specjalnym terminalom sczytującym przyjście czy wyjście z pracy. Dzieje się to z użyciem breloczków, które po przyłożeniu do czytnika wysyłają do niego odpowiedni log. Zdobyte w ten sposób informacje są przesyłane do systemu, a do niego kierownictwo może uzyskać dostęp nawet przy pomocy biurowego komputera.

Powiązane wpisy