Projektowanie skutecznych ulotek
Czym jest ulotka reklamowa?
Ulotka reklamowa to znakomity sposób na zachęcenie klientów do skorzystania z usług danego przedsiębiorstwa. Powinna być ciekawa i atrakcyjna wizualnie, aby być skuteczną. Zazwyczaj zawiera podstawowe dane, niezbędne do poinformowania ewentualnego klienta o ofercie firmy.
Podstawowe zasady projektowania ulotek reklamowych
Życie wielu drukowanych ulotek jest krótkie. Często zostają wrzucone do śmietnika, tuż po ich wręczeniu. Występuje wachlarz czynników, decydujących o tym, czy ulotki nie spotka identyczny los. Wybranie odpowiedniego papieru jest pierwszym z nich. Papier nie może być niskiej jakości, aby od razu nie odstraszyć klienta. Powinno się dogłębnie przemyśleć treść ulotki, tzn. wielkość i ilość tekstu oraz czy jest on dla adresata rzeczowy i zrozumiały. Nie można oczywiście zapomnieć o rozmieszczeniu tekstu na ulotce oraz właściwej oprawie graficznej, tzn. umieszczeniu loga i grafik oraz doborze tła. Wskazane jest, aby projektowanie oraz skład tego powszechnego medium reklamowego zlecić doświadczonym fachowcom.
Odpowiednio zaprojektowane ulotki reklamowe przynoszą znaczne zyski firmie. Są one znakomitym sposobem na dotarcie do dużej ilości klientów w niewielkim czasie.