Co zamówisz w hurtowni odzieży reklamowej i gadżetów?
Żadna firma w XIX wieku nie poradzi sobie bez promocji. Obecnie reklama przybiera rozmaite formaty: rozpowszechnia się ją na portalach społecznościowych i ogólnie w internecie, oraz w magazynach. Ale nadal nie porzuca się standardowych nośników reklamy, m.in. wizytówek lub plakatów. Wykorzystuje się także jeszcze jeden rodzaj działań reklamowych, który potencjalni odbiorcy niezwykle uwielbiają – promocję poprzez gadżety reklamowe.
Gadżety reklamowe – wiele z nich warto mieć zawsze w pogotowiu
Przyszli partnerzy oraz konsumenci doceniają wszelkiego rodzaju gadżety, bo (w odróżnieniu do pozostałych form promocji) są one materialną rzeczą, która niejednokrotnie jest bardzo przydatna, dlatego zostaje z nimi na dłużej. Trudno znaleźć osobę, która zrezygnuje z przyjęcia w kancelarii czy w banku torby na zakupy albo ołówka. Są to wszak przedmioty, które zawsze należy mieć pod ręką. A co istotne – taka rzecz jest bezpłatna! Tymczasem używając raz za razem taki gadżet, klient cały czas obcuje z logotypem marki, od której go otrzymał, wskutek czego automatycznie wydaje się mu ona bliższa.
Na jakiej odzieży reklamowej można wykonać nadruki?
Sitodruk, czyli jedna z najbardziej rozpowszechnionych metod, z których korzysta się w trakcie wytwarzania gadżetów promocyjnych, pozwala na nadruk zarówno na plastiku, powierzchniach drewnianych, jak i tekstyliach. Najczęściej kupowanym gadżetem tekstylnym, jest oczywiście odzież promocyjna – zwykle nanosi się nadruki na koszulki, a też na kurtkach, czapkach oraz polarach. Dodatkowo można wydrukować logo na ręczniku, etui na klucze oraz torbie na zakupy. Jeśli zależy nam na obszernym wyborze opcji nadruku, warto sprawdzić ofertę hurtowni gadżetów reklamowych. Za jednym zamachem można wtedy kupić nie tylko t-shirty i odzież z nadrukiem, ale również m.in torebki, breloczki oraz etui na tablet, co ułatwi przygotowanie każdej akcji marketingowej.