Zakupy 

Pawilony handlowe – na targi i wystawy

Pawilony są przydatne w każdym przedsiębiorstwie zajmującym się handlem. Stanowią przedłużenie sklepu stacjonarnego albo też mogą być nadrzędnym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w trakcie giełd i podobnych imprez, a prócz tego, ze względu na szybki montaż i mobilność, stosuje się je na przykład do prowadzenia sprzedaży na sezonowych wyprzedażach lub w miejscowościach letniskowych. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje funkcje, winien być właściwie dostosowany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwracać uwagę przy jego doborze?

Pawilony handlowe – jak wybrać?

Producenci sprzedają rozmaite warianty mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wykonywane są na przykład z drewna albo płyty obornickiej. Cechują się stosunkowo szybkim montażem, jednak ich mobilność jest o wiele mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są również od nich zdecydowanie droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kiosków, kas biletowych bądź portierni.

Pawilon handlowy – kiedy warto go używać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być raz za razem przestawiany lub najważniejsze są dla nas koszty, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje odznaczają się dużą trwałością, która jest rezultatem zastosowania do ich produkcji najwyższej klasy surowców. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wyprodukowane są szkielety, są odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. To powoduje, że namiotowy pawilon handlowy, o ile będzie należycie konserwowany, posłuży wiele lat – również przy częstym użytkowaniu.

Powiązane wpisy